søndag, september 16

fysjda

jaja. innser plutselig at den ultimate bigtime lovestory filmen for min del er titanic.fælt å si det, men det bare er sånn. klarte ikke å holde det inne lengre, måtte bare få det ut. det har nok sikkert med å gjøre at den filmen kom ut da jeg var 14 og håpløs fjortis. jeg hadde stort crush på leo, og trodde vel egentlig helt innerst inne at hvis jeg bare ville, så ville det bli meg og han en gang. fjortiser er skikkelig dumme. hva skulle jeg liksom med han? gamle mannen. men dette tror jeg nok er grunnen til at titanic er min yndlings sippekjærlighetsfilm (uff. det smerter nesten å si det). kunne ønske det var en dyp film, en gammel, kontroversiell dengang nyskapende film som havnet under denne kategorien, men nei. har aldri blitt så emosjonelt rørt av en film som titanic. grrr.

Ingen kommentarer: