tirsdag, oktober 28

gamle dagbøker II

Har tidligere skrevet ned finurlige sitater fra mine gamle dagbøker. Her er enda et lite innblikk i Siljes 16 -årige hode.

16.12.1999

"Jeg ønsker meg skikkelig mye lavalampe av pappa til jul"

17.12.1999

"Jeg har litt lyst til å begynne å meditere."

"...skyene farer forbi sinnsykt fort. De er rosa, blå og lilla. Gule, grå og brune. Rett over Gimlekollen er de gule, blå og rosa. Bak trærne er de grønne... Lufta er full av mandarinrøyk. Kunne ønske det var bananrøyk. Det er så gøy å si moste bananer."

"Vi så Matrix i dag. En av de nye `perlene`. Den var bra, men ble litt for data for meg."


19.12.1999

"Folk er ganske oppspilt rundt tusenårsskiftet. Alt elektrisk styrte ting kan visst falle fullstendig sammen. I avisa stod det at vi burde samle vann på flasker i tilfelle og hente opp ved."

20.12.1999

"Å ha sommerfugler i magen kjennes akkurat ut som rødbrus bak ribbeina."

29.12.1999

"Vi skal antakelig ha champagne hos T [på nyttårsaften]. Peach Canei."

1.1.2000

"Noen folk fra Vennesla som kalte seg Ølgjengen var også der. De smalt ThunderKing med riflekrutt i."

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahah! Champagne - Peach Kanei :D

Fine utdrag og fin blogg :D