mandag, juni 11

sommer



så var det sommer igjen... men nå synes jeg det begynner å bli litt overdrevet. en uke med stekende sol og 30 grader. synes det er litt unormalt,jeg. men vannet er varmt, og det går an å bade. var på utflukt på hovedøya for første gang. det var skikkelig digg. bada og grilla og drakk øl. mmmm. med bading i oslo er et ganske så spesielt fenomen. man må ta trikk eller bane eller båt eller buss for i det hele tatt å komme seg til en badbar plass. i tillegg har du følge med heeele oslo. ingen bortgjemte kroker eller impulsbad i sjøen. i tillegg er sjøen litt grumsete og rar, og jeg tviler på at den er så veldig rein.
men digg var det hvertfall, bortsett fra at jeg var syk. og når det er gøye ting som skjer, pleier jeg å overse at jeg er syk (bortsett fra hvis det er skikkelig ille da), og jeg tror det er grunnen til at jeg har vært syk i over en uke nå. i går natt tror jeg det var noen som prøvde å blåse opp hodet mitt. tror kanskje ole lukkøye forvekslet hodet mitt med en ballong eller noe. skikkelig kjipt. sitter nå og venter på at lufta skal gå ut igjen. jeg er varm.

Ingen kommentarer: