onsdag, juni 27

primadonna

primadonnanykker finner man mange steder innenfor teaterverden. å bry seg mer om kjolen man går i enn det man skal fremføre. å tenke mer på at man ser kul ut i stedet for å prøve å spille en rolle. historien velges bort fremfor ytre fakta. jeg har da ikke noe ansvar for det kunstneriske resultatet.jeg bare jatter med. det lærte jeg på gamlehjem. hva vil vi si? hvorfor er det viktig for dere å lage denne historien? hva betyr dette for dere? åja. selvfølgelig. man får gå med masse sminke og overdådige kjoler. jada. det er klart. jada. helt greit det. hva enn dere vil. det er nok litt for tidlig å forlange svar på slike spørsmål. jeg bare følger med så godt jeg kan. ikke noe stress. nei, jeg vil ikke gjøre det ordentlig før på forestillingen. jeg har hørt rykter om at slike nykker forekommer blant de større stjernene i teatret, men er litt overrasket over at jeg kun har erfart dem blant barn. tenke seg til.

åja, forresten. synes litt synd på de som bader i gjørme på hove nå.

Ingen kommentarer: