torsdag, september 17

bryllupsplanlegging

Nå som jeg sitter arbeidsledig igjen, prøver jeg å tenke så smått på bryllupsforberedelsene. Det er under et år igjen - 28 august 2010 braker det løst.
Kjolen er allerede kjøpt. Den ble kjøpt på en liten brudebutikk i Humlum i Danmark. En liten by som kun har et bakeri og - nettopp- en brudebutikk. Meg og mor tok båten til Danmark i sommer og kjørte 3 timer for å komme til Humlum. Vi var i butikken i 45 minutter, og da var kjolen kjøpt.
Brudgomsdressen ble kjøpt i fjor sommer i en liten skredderbutikk i Singapore som hadde dette skiltet utenfor døra:



Litt halv-skeptiske tok vi sjansen og satset på at dressen ville finne veien fram til Norge - noe den gjorde etter litt "fiji-time-funker-dårlig-med-norsk-punktlighet"-nykker.

Begge antrekkene er hvite- dressen noe hvitere en kjolen... Og etter at jeg fant noen perfekte brudesko på UFF i Oslo, som dessverre var for små, er jeg overbevist om at brudeskoene finnes i en bruktbutikk og er innom Fretex og tingogtøy flere ganger i uka.

Ingen kommentarer: