lørdag, mars 3

barn

i dag har jeg tilbrakt 3 timer helt alene i oslo by med en niåring. jeg har aldri vært så lenge alene med en unge. ihvertfall ikke som jeg plutselig skulle ha ansvar for. sinnsykt stort ansvar det er å ha unger. det må være utrolig stress å måtte tenke på de hele tida. satser på at line har rett når hun sier at det blir nok annerledes når det er din egen. men de hadde rett de som sa det derre små barn store gleder greiene. tenk at en svær plastikkdiamant hos gullsmeden kunne være så interessant. faktisk så interessant at jeg ikke hadde hjerte til å avsløre at diamanten mest sannsynlig ikke var ekte. jada. den koster sikkert rundt 50 millioner kroner. tenk så tøft. kanskje det er en ordentlig sjørøver som har funnet den også. men vi fikk sett slottet. og det er jo stort for en liten person som aldri har vært i oslo før. men verpesyk. nei, det har jeg ikke blitt!

1 kommentar:

MrTeef sa...

Du veldig snill med ham :) , men jeg tror kansje du må sitte litt mer barnevakt så du ikke føler deg så usikker med ansvaret. :P