lørdag, mars 10

kjære dagbok

i dag hadde vi fri fra skolen. det var gøy. jeg stod opp kl halv elleve. så spiste jeg frokost. så spilte jeg litt data. det var gøy. jeg er forelska i thomas. i går tror jeg at han så på meg. det kilte i magen. i morgen skal jeg på skolen igjen. det blir kjedelig. i kveld skal jeg på fest sammen med alle de kule vennene mine. vi skal ha det kjempefett og være kjempekule. jeg tror kanskje noen skal drikke alkohol. det er skikkelig kult. jeg håper at thomas skal være der. så kanskje vi kan kysse. hvis vi tør. jeg vet ikke hvor mange jeg har kyssa. det er ihvertfall mer enn fem. jeg tror jeg skal ta på meg sminke. jeg har lyst å kjøpe kjempemasse sminke. sånn at jeg ser ut som britney. men jeg vil ikke ha sånn hår som hun har. det er ikke kult. nå skal jeg ringe til annlaug og spør om hva hun skal ha på seg i kveld. dritkult hvis begge har på seg sminke. når jeg blir stor skal jeg hvertfall bli advokatt eller lege.
din silje
ps. i love ......
pps. you know who