onsdag, mars 21

forelska

mange lurer på hvorfor man blir forelska i noen og ikke i andre. det lurer jeg også på, men jeg tror det har noe med lukt å gjøre. jeg tror jeg fortsatt er forelska i thomas fordi han lukter godt. det finnes manntall av menn som er snille, greie, romantiske, søte, sexy etc. og det er jo viktig det. men det hjelper lite hvis man ikke lukter godt. og alle kan lukte godt hvis de har på seg parfyme, det teller ikke. hvis typen lukter godt når han bare er ren (veldig skitne gutter lukter da aldri spesielt godt, litt skitne kan være ok), da kan man bli forelska. det har sikkert noe med feromoner eller hormoner eller mormoner å gjøre, men jeg føler at jeg kan merke det. thomas lukter alltid godt. det er nok en instinktiv greie. og hvis man ligger og sover og det er helt mørkt og man ikke ser hvor søt gutten er og han sover og kan dermed ikke være spesielt snill eller romantisk eller morsom, så er det veldig godt hvis han lukter godt. det er skikkelig turn - off å kline med en fyr som lukter rart. hvis han lukter godt, kan jeg bare sitte og lukte. mmmm. også finnes det gutter som lukter vondt veldig fort etter de har dusja, eller gutter som lukter vondt selv om de har på parfyme. da bare håper jeg at det er noen andre jenter eller gutter som synes de lukter godt. hvis ikke vil de jo aldri få seg noe. mm. det er ingenting som en gutt som lukter godt.mmmm. men selvfølgelig. jeg er jo ikke bare forelska i thomas fordi han lukter godt. det ville være som å spise en sjokolade og tro at man vil holde seg på den resten av dagen. det er tomme kalorier det.

1 kommentar:

Kristine Maria sa...

Nå har jeg tatt deg. Du har fåt'n Sura. Se på bloggen min for Info;)